Vampýrská akademie: Postavy podle Richelle

by - srpna 29, 2012

Jistě si pamatujete, že před nedávnou dobou jsem zveřejňovala článek, kde jsem odhalila Dimitrije (článek najdete zde) podle autorčiných představ. Dneska jsem se rozhodla (na popud Katie :)) zveřejnit i ostatní postavy, které se objevily v Richellinině aplikaci. Najdete tu jejich fotky a u některých postav jsem se snažila toho o jejich představitelích zjistit co nejvíc, ale internet je sice plný informací, ale nějak se mi toho nepodařilo moc zjistit. Někdy jsem našla jen pár fotografií, ale žádné jméno, jindy vůbec nic. Někdy jsem si také všimla nějakého skoro nepatrného detailu, ale třeba mě jen šálí oči. Každopádně si na detektivy můžete zahrát vy a nějaké informace vystopovat! ;) Kdybyste se chtěli podívat na obrázky ve větší velikosti, zkuste na ně kliknout, nebo dejte zobrazit v novém okně, mělo by to tak fungovat. :)

Rose Hathaway, Lissa Dragomir
 
Rose ztvárňuje přesně ta dívčina, která se objevila na coveru Vampýrské akademie. Další informace jsem bohužel nezjistila. Na druhou stranu mi ale tahle holka na Rose vůbec nesedí. Nevím proč, ale přijde mi strašně zvláštní a pro mě to prostě Rose není. Navíc, pokud jste si všimli, na "medailonkové" verzi je Rose z Krvavého slibu. O Lisse jsem nezjistila už tuplem nic. Vyhledávala jsem ji podle fotky, ale žádné odkazy, nic. Na druhou stranu si nemyslím, že to je ta dívka z obálek, a o pár odstavců dál vám řeknu proč. ;) Modelku nemůžu moc soudit, protože jí není moc vidět do obličeje, ale Lissu jsem si představovala trochu jinak.

Eddie Castile, Mason Ashfofd
Ano, i tihle dva strážci se dočkali své fotografické podoby. Eddie vystupující jak v původní sérii, tak ve spin-off sérii však byl ztvárněn klukem, o kterém jsem nic zajímavého nevystopovala. Jeho ztvárnění mi nepřijde špatné, stejně jako Masonovo, i když jeho jsem si představovala jako toho klasického zrzka. O jeho představiteli jsem taktéž nic nezjistila.

Taša a Christian Ozerovi
Ozerovi, členové královského rodu z temné strany jejich klanu. O Taše jsem nic nezjistila, ale o Christianovi ano! Kromě dvou fotek na stránkách kadeřnictví, se i stejná fotka objevila na obálce knihy Sandpipers' Secrets od Jade Archer. Stejná fotka se dá také nalézt na iTunes u písně s názvem Somebody That I Used To Know. A protože jsem toho víc nenašla, tady je alespoň odkaz na úplnou fotku. A mimo to, Christian mi z těch všech charakterů sedí asi nejvíc. :) (Ještě jsem narazila na dvě jména Zach a Refe u jeho fotky. Nic víc jsem však nevyhledala.)

Adrian Ivaškov a Dimitri Belikov
Tak, o Dimkovi jsem vám toho řekla dost už předtím, takže přejdeme k Adrianovi. Je to ten samý Adrian, který je na obálkách knih k Pokrevním poutům a vy se konečně můžete pokochat pohledem na jeho neuseknutý obličej. Bohužel víc fotek jsem nenašla, i když si opravdu myslím, že byl na nějakých coverech k Vampýrské akademii. Tak jako tak jsem si Adriana představovala trochu jinak, ale tenhle chlápek toho má taky hodně co do sebe. 

Jill Mastrano, Viktor Daškov
Jill přestavuje stejná dívka jako na obálce ke Zlaté Lilii. S touhle představou se docela dokážu smířit, další informace nebo fotky však nemám. U Viktora  mě docela překvapilo, že tam vůbec je, ale asi není divu, když nás v sérii provázel celou dobu. Osobně jsem si ho představovala jinak, staršího, vypadajícího více nemocně, ale i s tímhle bych se smířit dokázala. O jeho představiteli taktéž žádné zprávy.

Abe Mazur s Jinine Hathaway
Abe Mazur, nebo také Zmeja, se tam objevit prostě musel. Bohužel jsem nalezla jen jednu jedinou fotku představitele, která je úplně stejná jako tato, akorát s tím detailem, že odtajňuje, kam to Abe kouká. Celou verzi fotky naleznete zde. Pak je tu Janine Hathawayová, která se naprosto vymkla mým představám. Podle stránek jednoho kadeřnictví (vážně tam Richelle pátrala hodně) je modelce třicet let - nějak tomu nevěřím - a také jsem našla další fotky - tady.

Sydney Cage
A v poslední řadě je to naše milá a inteligentní alchymistka Sydney. Fotka je z coveru k Pokrevním poutům a jsem přesvědčena o tom, že je to ta samá dívka, která se objevila např. na coveru k Mrazivému polibku (najdete zde), kde měla představovat Lissu, pokud se nepletu. Má původní představa Sydney byla trochu jiná, ale po tom, co jsem se dívala na cover k Bloodlines jsem si na ni zvykla, takže s tím nemám žádný problém.

Tak a co vy říkáte na naše oblíbené hrdiny na fotografiích? Jak už jsem zmínila, všechno pochází z Apple a Android aplikace s názvem The World of Richelle Mead, která je ke stažení zcela zdarma. Kromě více informací o postavách se toho dozvíte spoustu zajímavého jak o Richelle, tak o příběhu. Doufám, že jsem vás s tímto příspěvkem neunudila a vy jste se alespoň dozvěděli něco zajímavého. 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tak Janine jsem taky čekala naprosto jinou..

    OdpovědětVymazat
  2. Rodiče Rose mi nesedí. Ani samotná Rose. Ona má skoro černé vlasy, tmavou pleť... To vic ji vidím v dívce na medailonku. Mason se mi líbí. Eddie.. No vypadá jako slušný typ, ale u něj jsem nijak extra představu neměla. Jen takovou rozmazanou hlavu. :D Sydney si jinak představit neumím. A u Jill se ani nedivím, že ji beru jako pětileté děcko, když vypadá takto. A Liss jsem viděla jinak. Takže celkově mi tady skoro nikdo nesedí. Děkuju za článek, je to zájímavé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmazanou hlavu? Mám radost, že takové představy nemám jako jediná. :D Rose je asi mým největším zklamáním. :)

      Vymazat
    2. Jo, já taky.. :D Moje největší zklamání jsou její rodiče. S Rose jsem se nějak sžila podle obálek, ale rodiče? :D Co to je..

      Vymazat
  3. No, nevím, většina postav vypadá jinak než jsem si představovala. Ale Dimitri se docela trefil .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dimko se povedl skoro až moc, přestože jsem zastalncem Bena Barnese. :D Ale taky jsem si většinu představovala jinak. :)

      Vymazat
  4. Většina mi prostě nesedí, ale i kdyby mi sebevíc seděli, stejně si je budu dál představovat po svém :) A s Pádem tě úplně chápu. Do druhého a třetího dílu se mi vůbec nechce, protože nemám tušení, co od nich čekat :) Jinak kde jsi našla informace do článku? Já o tom ještě před nedávnem nikde nic nenašla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pořád to není tak špatný, jako jiné knihy, které se dočkali filmový podoby. :D Já mám druhý díl Pádu doma, ale prostě není chuť se do něj pustit. :) Přes aplikaci The World of Richelle Mead pro Apple a Android. :)

      Vymazat