Wrap Up & TBR březen

by - března 01, 2017

Určitě už jste ode mě někdy slyšeli, že nemám ráda anglické názvy článků. Nicméně taky nevím, jak nazvat tenhle typ článků (které tak jako tak asi nebudou úplně pravidelné, protože ne vždycky čtu tolik, kolik bych chtěla) a tyhle kategorie mi přijdou tak nějak zažité. Takže doufám, že mi to odpustíte. Že jo? 😊

Reset (Reset, #1) Oko za oko (Burn for Burn, #1) American Girls Invasion (Last Princess, #2)
Reset (Reset #1), Amy Tintera | recenze | 3 hvězdičky
Moc povedená dystopická jízda. Bylo to akční. Bylo to násilné. Hlavní postavy se daly přežít. Na plný počet mi tam ale něco chybělo. Dalším dílům dám ale rozhodně ještě šanci. 

Oko za oko (Oko za oko #1), Jenny Han & Siobhan Vivian | recenze | 5 hvězdiček
Já a Jenny Han. Takže už jenom z principu se mi to musí líbit. Celou trilogii mám přečtenou už v originále a i když má první díl trochu pomalejší rozjezd, v těch dalších se máte opravdu na co těšit. 

American Girls, Alison Umminger | recenze | 1 hvězdička
Historicky první kniha, kterou jsem ohodnotila takhle tvrdě. Bohužel se nenašlo skoro nic, co by se mi na téhle knize líbilo a asi by bylo nejlepší, kdybyste si přečetli moji hodně sarkastickou recenzi. 

Invasion (The Last Princess #2), Galaxy Craze | recenze | 4 hvězdičky 
Hodně dlouho očekávané pokračování The Last Princess, kterou jsem četla před pár lety. Pamatuji si ji jako hodně akční a napínavé čtení se skvělým příběhem. Ve dvojce jsem sice dostala v podstatě na chlup to samé, ale stejně se mi to líbilo. Hodně. 

 Croak (Croak, #1) Prvních 100 (The Hundred, #1) Stmívání (Stmívání, #1)
Croak (Croak #1), Gina Damico
No sice to se svými angličtinářkými schopnostmi nedokážů plně ocenit. Ale je to fakt naprosto boží a zároveň morbidní jízda. Fakt. Vyjít tohle v českým překladu (s originálními obálkami!), bude to bomba! (Uznávám, že zmiňuji český překlad hlavně kvůli Olze, která několikrát říkala, že se jí to nepodařilo protlačit - a teď už fakt uznávám, že je to škoda!)

Prvních 100 (Prvních 100 #1), Kass Morgan
Seriál vážně zbožňuju. Až nezdravě. Ale stejně jsem se rozhodla, že se kouknu po knize. Začala jsem ji číst a nedá se říct, že by mě úplně nebavila, ale většinou se nachytávám, jak to porovnávám se seriálem. A asi i kdyby byla kniha sebelepší, nikdy mě neokouzlí tolik jako seriál. Ale už se těším, až tam budou Zemšťani (říká se jim tak vůbec v překladu? 😁)

Stmívání (Stmívání #1), Stephanie Meyer
Re-reading Stmívání k mojí asi budoucí bakalářce. Abych řekla pravdu, vůbec si nepamatuju, že by to bylo tak hloupý - jakože ve smyslu, že je to fakt naivní a tak. Nicméně se u toho místy královsky bavím. 

 Nový měsíc (Stmívání, #2) Zatmění (Stmívání, #3) Rozbřesk (Stmívání, #4) 
Nový měsíc (Stmívání #2), Stephanie Meyer
Zatmění (Stmívání #3), Stephanie Meyer
Rozbřesk (Stmívání #4), Stephanie Meyer
K tomu už asi nemusím nic moc dodávat. Nebo jo? 

Kolik jste toho přečetli za únor vy? A co budete v číst v březnu? :) 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nevím, kdy bude český překlad, ale podle mě neuškodí si knihu přečíst v angličtině a kdybys měla problém s některýma frázema, můžeš se obrátit na zde mě to pomohlo a je to rozhodně lepší než nějaký online překladač.

    OdpovědětVymazat
  3. Prvních 100 bych si také ráda pořídila a pak mrkla na seriál, ten mě hodně láká.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat